تاریخ ارسال 1400/8/2 19:01

پنجمین دوره جشنواره خوشنویسی قلم


همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)پنجمین دوره جشنواره خوشنویسی قلم با محوریت پیامبر اعظم(ص) حدیث، روایت، بیت شعر، جمله، نثر ادبی و آیه قرآن از پیامبر و یا درباره شخصیت آن حضرت در تیران برگزار می شود.

پنجمین دوره جشنواره خوشنویسی قلم

دسته بندی: اخبار / فرهنگی / هنری /

به دنبال سری جشنواره های خوشنویسی قلم کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) که در سال های گذشته پایه گذاری شده، پنجمین دوره این جشنواره امسال نیز با محوریت محوریت پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری می توانند حدیث، روایت، بیت شعر، جمله، نثر ادبی و آیه قرآن از پیامبر و یا درباره شخصیت آن حضرت را به خوشنویسی به نگارش درآورده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شرکت کنندگان می تواند با استفاده از قلم خوشنویسی و یا قلم ساده و خودکار آثار خود را آماده کنند و در رقابت در بخش های این جشنواره معرفی نمایند.

 

بر اساس دستورالعمل دبیرخانه اجرایی این جشنواره هر نفر می تواند در هر بخش یک اثر را در قالب برگه های A4 ارائه کنند تا امکان سازماندهی برای تدارک نمایشگاه آثار خوشنویسی فراهم شود.

دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره خوشنویسی قلم به برگزیدگان جوایز نفیسی را به رسم یادبود اهدا و گواهی حضور برای همه شرکت کنندگان و برنامه فرهنگی را نیز در آیین اختتامیه پیش بینی و اجرا می کند.

موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در اجرای این رویداد همکاری می کنند.

آخرین زمان برای ارسال آثار پایان آبانماه پیش بینی شده و نتایج تا نیمه آذرماه اعلام و آیین اختتامیه برگزار خواهد شد.

 


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...