تاریخ ارسال 1397/1/8 22:10

برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) هویت بخش است


برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران از جمله تشکیل تیم های هنری، تیم دومینو، کلاس فن بیان و گویندگی، میوه آرایی و سفره آرایی که خلاقیت افراد و هنر کار گروهی را ترویج می دهد نقش موثری در  هویت بخشی به افراد دارد و مایه خودباوری جوانان و نوجوانان است.

برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) هویت بخش است

دسته بندی: اخبار / فرهنگی /

علی رحمانی، فرماندار تیران و کرون در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) اظهارداشت: مدیریت منابع مالی و ظرفیت های معنوی در کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران به خوبی مشهود است که از ارکان موفقیت این مرکز در بین سایر مراکز توجه به مدیریت صحیح منابع، نیاز سنجی و بهره گیری از ظرفیت های انسانی است.

وی افزود: تنوع برنامه ها، اولویت بندی در کارها و برنامه محوری در این مرکز فرهنگی هنری موجب شده که افراد مختلف با سلایق گوناگون عضو شوند و از برنامه های آن بهره ببرند و این مرکز با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ارتباط خوبی با افراد مختلف جامعه که فرصت برای حضور در مسجد ندارند نیز برقرار کرده است.

 

رحمانی با اشاره به فعالیت های آموزشی و فرهنگی در فصل تابستان و سایر مقاطع زمانی این کانون، گفت: برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران از جمله تشکیل تیم های هنری، تیم دومینو، کلاس فن بیان و گویندگی، میوه آرایی و سفره آرایی که خلاقیت افراد و هنر کار گروهی را ترویج می دهد نقش موثری در  هویت بخشی به افراد دارد و مایه خودباوری جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات مالی به کانون های مساجد سرمایه گذاری برای نسل جوان و نوجوان جامعه است، تصریح کرد: خیرین کمک های نقدی خود که در مناسبت های مختلف هزینه می کنند را می توانند به کانون های مساجد بدهند تا اینکه شاهد رشد فعالیت های چشمگیر کانون های مساجد باشیم.

در این بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون نیز حضور داشتند.


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...